לא רק לנהל, אלא גם לייעל – כל היתרונות במערכת CRM לחברות נדלן

בכדי שעסק ישגשג ויצמח, לא די בניהול טוב של השוטף. בכדי להתקדם, להתרחב, לפרוץ לתחומים חדשים וכדומה, חייבים לפני כן להתנהל באופן יעיל ככל הניתן. למעשה, התייעלות חשובה מאוד גם במצב עניינים רגיל, ללא צמיחה, מאחר שהיא תצמצם הוצאות ולכן תגדיל את הרווח. כיצד משיגים זאת? דרך אחת חשובה, היא שימוש במערכת CRM. זהו סוג מערכות וותיק, בולט וחשוב, אשר עשוי להתאים במיוחד (אם כי לא רק) לחברות נדל"ן. מדוע? אילו יתרונות מערכת כזו מציעה? ולמי שלא מכיר – מה היא מערכת CRM ומה היא "עושה" עבורכם?

חברות נדל"ן, לקוחות והמפתח להתייעלות

הגישה שידועה בשם keeping the lights on היא ללא ספק גישה חשובה – חייבים להבטיח שהעסק מתפקד ועומד על הרגליים באופן עצמאי. עם זאת, בעסק ממוצע יש לא מעט מקום לשיפורים והתייעלות. לגבי ההתנהלות מול הלקוחות, מול ספקים, רשויות ועוד. זה המצב האופייני, גם אם העסק לכאורה במצב טוב ויציב. גם אם אתם מנהלים טובים, עסקים נוטים להיות ישויות מורכבות למדי. זהו מקור בלתי נדלה, לסרבול ולכן גם לפוטנציאל פישוט. מקור לבזבוזים ולכן, גם לאפשרויות חסכון. מה לגבי חברות נדל"ן? חברות כאלה נמצאות באינטראקציה מול לקוחות רבים ומשתנים. משמע – זהו מוקד אפשרי אטרקטיבי מאוד לשיפור והתייעלות. כיצד? חברות נדל"ן אשר מעוניינות לייעל ולשפר את אופן ניהול העסק יעשו בחוכמה אם יעבדו עם מערכת CRM טובה. Customer Relationship Management הן מערכות שמספקות תשובה אולטימטיבית לכל הקשור בלקוחות החברה. הן מזווית רישום המידע על הלקוח והן מבחינת תהליכים עסקיים שמתבצעים סביבם. זאת בכל סוג פעילות של חברת הנדל"ן מול הלקוחות – שיווק, מכירה, תמיכה ועוד.

ניהול לקוחות ועוד – השלם שגדול מסך חלקיו

דוגמה טובה למערכת CRM מודרנית, מספקת מערכת ניהול העסק של iCount. כן – "ניהול עסק" ולא רק CRM, במערכת שמציעה גם יכולות הנהלת חשבונות וניהול עובדים. גישת "ניהול העסק" חשובה, מאחר ש-CRM ממילא לא עובד במנותק משאר הפעילות העסקית. ההפך הוא הנכון – הוא חייב להיות מחובר היטב לכל השאר, בכדי שתפיקו ממנו את המיטב. אלה כמה מהסיבות מדוע כדאי לכם להשתמש דווקא ב-CRM של iCount:

 

 

  • ממשק פשוט ונוח – מעודד שימוש רב ויעיל במערכת ומקדם שיפור פרודוקטיביות.
  • קבלת תמונת מצב ברורה – מאחר שהכול מרוכז למקום אחד בצורה ברורה, הדבר מקל על ההנהלה לקבל תמונת מצב עדכנית, ברורה ומדויקת.
  • תובנות וייעול תהליכים – תודות לכך, משתפרת יכולת הבנת העסק ובעקבות זאת, גם קבלת ההחלטות וייעול תהליכים.
  • התאמה מרבית עבורכם – iCount מציעה מבחר מסלולים, כך שתוכלו לבחור את שילוב העלויות והתכונות אשר מתאים לכם ביותר.

עושר האפשרויות

מעבר לרמת העל הזו, של אסטרטגיה עסקית, ניהול והתייעלות, במבט קרוב במערכת מסוג זה, תגלו כמובן שורה ארוכה של יכולות. למשל, אם נדגים שוב באמצעות iCount :

  • ניהול משימות – ניהול משימות שקשורות בלקוחות. כולל הגדרה במערכת של אבני דרך לאורך תהליכי עבודה שונים.
  • תיעוד נוח של הדברים בארכיון.
  • ניהול יומן אוטומטי – אחת התכונות השימושיות, שמקדמת ניהול זמן טוב ובכלל, סדר ויעילות בחברה.

לסיכום

בכדי להעריך שווי נכס, חייבים שמאי מקרקעין מקצועי ואיכותי, נכון? אז כדאי לחשוב בצורה כזו גם על ייעול בחברות נדל"ן. באופן ספציפי, את הפתרון המקצועי ביותר בהיבט קשרי הלקוחות, תספק לכם מערכת CRM מובילה.

נגישות