לא קל להשתלט על ניהול של עסק גדול. חברת נדל"ן היא בוודאי לא עסק פשוט וכך הדבר גם אצלן. אלא שבעזרת ניצול נכון של פתרונות מחשוב מתקדמים, ניתן לפתור זאת היטב. איזו תוכנה מתאימה בדיוק לכך ולמעשה, מתאימה ספציפית עבור חברות נדל"ן?
לעשות סדר, עם הכלי המתאים ביותר
כאשר מסדרים חדר או מחסן, אמצעי אחסון מתאימים הם המפתח לתוצאה טובה. כאשר עושים עבודה כזו או אחרת, כלים מתאימים בדיוק למשימה ולא רק בערך, זה הוא סוד ההצלחה הידוע. כך גם לגבי הנושא שבו עוסק מאמר זה. באמצעות תוכנה לניהול השכרת נכסים של תפנית, ניתן לעבוד עם הכלי המתאים ביותר למשימה. תודות לכך, כפי שתוכלו לנחש, גם מתקבלות התוצאות האופטימאליות. אז מה היא בעצם תפנית? ומה מיוחד בה? תפנית היא מערכת ERP לעסקים גדולים, אשר מותאמת מראש למגזרים עסקיים שונים. בכל מגזר כזה, היא מציעה למעשה פתרון ייחודי, בסט אוף בריד מסוגו. המגזרים כוללים עסקים בתחום השכרת נכסים ונדל”ן מניב, אך גם יבואני רכב, ליסינג והשכרה, אשראי חוץ בנקאי, חברות קמעונאות, יבוא ושיווק מוצרי צריכה, עסקים של מוצרי גמר לבית (ריצוף, קרמיקה, סניטציה), מרכזים רפואיים, מרכזים לוגיסטיים, מוסדות אקדמיה ומלכ”רים, בתי דיור מוגן וחברות שירותים.
חשיבות ההתאמה מראש
מערכות ERP מגיעות לרוב כמערכות גנריות, שמתאימות לכל עסק שהוא. להתאים אותן למגזר שלכם, ידרוש עבודה נוספת והשקעת כסף וזמן וכוח אדם. רכישת מערכת שמגיעה מותאמת מראש, חוסכת לכם בכל אלה. כמו כן, היא גם מבטיחה שתתחילו לעבוד מהרגע הראשון, עם ההתאמה הטובה ביותר. חשוב להזכיר בהקשר זה, שמערכות ERP הן מעצם טבען מערכות מורכבות וגדולות יחסית. זאת, מאחר שהן מטפלות בדברים רבים כל כך במקביל. לכן, כאמור, התאמות כאלה אינן דבר פשוט.
רכיבי החבילה
תפנית היא תוכנה אחת מרכזית, אך ניתן לראות אותה גם כחבילה של מודולים אינטגרטיביים. כל מודול מטפל בנושא ספציפי. מלבד מודול ניהול הנכסים, מודולים אלה כוללים:
- ניהול מכירות – מודול אשר מאפשר ניהול מחירונים וניהול של היסטוריית השינויים במחירונים, ניהול האינטראקציה עם לקוחות שמתעניינים בשירותיכם, ניהול פעילויות הרכישה, החוזים והעמלות.
- ניהול ערבויות – מערכת תפנית מסייעת לכם גם בפעילויות של ניהול ערבויות, כולל ערבות בנקאית, בדק או שטר חוב. תוכלו לבצע פעולות כהארכת ערבויות, ביטול ערבויות, קישור ערבויות לחוזים ועוד.
- ניהול פרויקטים – היכולת לנהל פרויקטי נדל"ן יזמיים ולנהל פרויקטי בניה שונים. זאת, כולל ניהול תכנון הפרויקט, ניהול המכרזים השונים, ניהול הנדסי, ניהול חוזים והתחשבנויות.
- שרות ואחזקה – מודול לניהול המידע וניהול התהליכים השונים בנושא שירות הלקוחות, אחזקה מונעת למבנים והסכמי שירות. ניהול במרוכז של קריאות שירות ושל טכנאים וקבלת דיווחים מהשטח מטכנאים, באמצעות אפליקציה.
הכירו את מטריקס
תפנית היא מערכת של חברת הטכנולוגיה מטריקס. זו היא חברה מהוותיקות והבולטות ביותר בעולם ההייטק המקומי, אשר מפתחת מוצר זה באופן מלא אצלה. כך אגב, גם ניתן להבטיח אינטגרציה מלאה בכל מרכיבי הפתרון. תפנית היא פרי מחקר מתמשך של מטריקס לגבי דרישות השוק הישראלי, כמו גם ידע עשיר שנצבר במטריקס בכלל, בנושא הקמת מערכות ERP. מערכת Tafnit נמצאת בפיתוח מזה כשני עשורים! זמן שבו שולבו בה מגוון פונקציות חדשות ושיפורים טכנולוגיים שונים.
לסיכום
אם אתם חברת נדל"ן, כדאי לכם לעשות בהקדם היכרות עם תפנית – התוכנה שתעשה לכם סדר בעסק.